Uusia kuntavaaliehdokkaita

TIEDOTE 9.2.2021 – JULKAISUVAPAA HETI

Lappeenrannan Seudun Perussuomalaiset ry on täydentänyt ehdokaslistaansa. Nyt julkaistuna on kaikkiaan 61 nimeä. Edellisissä kuntavaaleissa 2017 ehdokkaita oli 60. Lisää ehdokkaita on tulossa ja tavoitteena on edelleen asettaa Lappeenrannassa täysi lista eli 76 ehdokasta.

Ahonen Valtteri, Behm Sami, Bister Krista, Heltimoinen Ilpo, Hooman Ari, Houni Mikko, Huoso Niina, Huovinen Risto, Hyytiäinen Mikko, Härkönen Ville, Kangasmäki Auli, Karhu Mikko, Karhukorpi Kai, Kiiski Jaana, Kilpiä Riku, Koivuranta Mikko, Kokko Saana, Kopra Jari, Koskela Juhani, Kurvi Pekka, Laitinen Timo, Levelä Päivi, Liukkonen Teemu, Martikka Toni, Merta Sanna, Mustola Toni, Muuronen Veikko, Mäkelä Jani, Naakka Petri, Nalli Jari, Papinniemi Markku, Parkko Mirja, Partanen Kai, Peltokoski Otto, Perkiömäki Jukka, Peräkylä Pekka, Pyysalo Ulla, Rautio Antti, Riihelä Joni, Riihelä Vesa, Ruokokoski Hannes, Ruotsalainen Ari, Ruotsalainen Mari, Saareks Tarja, Saarela Kalle, Saastamoinen Mikko, Salin Ari, Seppänen Timo, Sormunen Anton, Suomalainen Jesse, Särkkä Antti, Teittinen Tommi, Telasmaa Jari, Tuomisto Mika, Turkia Juha, Tuttavainen Mari, Tölli Jaakko, Uotinen Svetlana, Vilen Tero, Väisänen Raimo, Witherspone Isaac

Yhdistys on julkaissut myös kuntavaaliohjelman Lappeenrantaan.
kuntavaaliohjelma (PDF) / sivu 1 ja sivu 2 (JPG)

Ensimmäisiksi kuntavaaliehdokkaiksi Taipalsaarella on valittu Heiskanen Juha-Pekka ja Karhu Timo. Myös Taipalsaarelle on tulossa lisää ehdokkaita.

Lisätietoja:
Lappeenrannan Seudun Perussuomalaiset ry