Syyskokousterveisiä

Yhdistyksen syyskokous pidettiin 12.10.2019 loma- ja kokoushotelli Marjolassa. Kokousosanottajia paikalla oli viime vuotiseen tapaaan 28 kpl.
Kokouksessa yhdistyksen puheenjohtajaksi vuodelle 2020 valittiin nykyinen puheenjohtaja Kai Karhukorpi.

Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi vuodelle 2020 valittiin Sami Behm, Pekka Kurvi, Jesse Suomalainen, Mari Ruotsalainen, Ari Hooman, Markku Papinniemi, Hannes Ruokokoski, Ville Härkönen, Vesa Riihelä ja Tarja Saareks. Varajäseniksi valittiin Päivi Levelä, Ari Ruotsalainen, Ari Salin, Harri Levelä, Osmo Juvonen, Mari Tuttavainen, Maritta Pulkkinen, Niina Franssila, Kalle Saarela ja Jani Mäkelä.

Kymen piirin varsinaisiksi kokousedustajiksi vuodelle 2020 valittiin Kai Karhukorpi, Sami Behm, Jani Mäkelä, Markku Papinniemi, Ari Ruotsalainen, Pekka Kurvi, Kalle Saarela, Tarja Saareks, Ilpo Heltimoinen ja Hannes Ruokokoski. Varajäseniksi valittiin Ville Härkönen, Ari Hooman, Vesa Riihelä, Isaac Witherspone, Maritta Pulkkinen, Osmo Juvonen, Päivi Levelä, Harri Levelä, Timo Laitinen ja Mari Ruotsalainen.

Yhdistyksen standaari numero 3 luovutettiin Jari Nallille.

Jari Nalli ja standaari no. 3. Standaarin luovutti yhdistyksen puheenjohtaja Kai Karhukorpi.

Kirjoitettu 12.10.2019