Kuntavaalit 2021

Päivitetty: 29.5.2021

Osallistu ja vaikuta!

Oletko kiinnostunut perussuomalaisten jäsenyydestä?
>> Jäsenhakemus

Ehdokasgalleria

>> Siirry sivustolle

Kuntavaaliehdokkaat

Sukunimi Etunimi
Ahonen Valtteri, Arnold Susanna, Behm Sami, Bister Krista, Heltimoinen Ilpo, Hooman Ari, Houni Mikko, Huoso Niina, Huovinen Risto, Hyytiäinen Mikko, Härkönen Ville, Ilves Matti, Kangasmäki Auli, Karhu Mikko, Karhukorpi Kai, Kiiski Jaana, Kilpiä Riku, Koivuranta Mikko, Kokko Saana, Kontio Marko, Kopra Jari, Koskela Juhani, Kurvi Pekka, Kämppilä Marko, Laitinen Timo, Levelä Päivi, Litmanen Pasi, Liukkonen Martti, Liukkonen Teemu, Martikka Toni, Merta Sanna, Mustola Toni, Muuronen Veikko, Mäkelä Jani, Naakka Petri, Nalli Jari, Nykänen Leevi, Nykänen Reijo, Paganus Tero, Papinniemi Markku, Parkko Mirja, Partanen Kai, Pekkanen Jari, Peltokoski Otto, Perkiömäki Jukka, Peräkylä Pekka, Pulkkinen Hannu, Pyysalo Ulla, Rautio Antti, Riihelä Joni, Riihelä Vesa, Ruokokoski Hannes, Ruotsalainen Ari, Ruotsalainen Mari, Saareks Tarja, Saarela Kalle, Saarentaa Tero, Salin Ari, Savolainen Tommi, Seppänen Timo, Sormunen Anton, Suomalainen Jesse, Särkioja Matti, Särkkä Antti, Teittinen Tommi, Telasmaa Jari, Tuomisto Mika, Turkia Juha, Turku Petri, Tuttavainen Mari, Tölli Jaakko, Uotinen Svetlana, Vattulainen Matti, Voutilainen Juho, Väisänen Raimo, Witherspone Isaac

Sukunimi Etunimi, ammatti
Ahonen Valtteri, Asiakkuuspäällikkö; Arnold Susanna, Valokuvaaja, kotiäiti; Behm Sami, Terämies, asettaja; Bister Krista, Tradenomi; Heltimoinen Ilpo, Euroopan alueiden komitean jäsen; Hooman Ari, Tullin vuoroesimies, HHj; Houni Mikko, Merkonomi; Huoso Niina, Kokki, opiskelija; Huovinen Risto, Metsuri; Hyytiäinen Mikko, Tuotannon työnjohtaja; Härkönen Ville, Ylipanostaja; Ilves Matti, Tuotannon työntekijä; Kangasmäki Auli, Talouspäällikkö, eläkeläinen; Karhu Mikko, IT-asiantuntija, Tietotekniikan insinööri; Karhukorpi Kai, Vastaava ohjaaja, turvallisuusalan ammattilainen; Kiiski Jaana, Asiantuntija, koulutussuunnittelu; Kilpiä Riku, Lähihoitaja; Koivuranta Mikko, Operaattori; Kokko Saana, MEP Laura Huhtasaaren kotimaan avustaja, HSO-sihteeri; Kontio Marko, Koneinsinööri, Suunnittelija; Kopra Jari, Myyntiedustaja; Koskela Juhani, Vuoropäällikkö; Kurvi Pekka, Yrittäjä; Kämppilä Marko, Varaosamyyjä; Laitinen Timo, Työmaainsinööri, rakennusinsinööri (AMK); Levelä Päivi, Fil.maist.; Litmanen Pasi, Linja-autonkuljettaja; Liukkonen Martti, Yrittäjä; Liukkonen Teemu, Kiinteistönvälittäjä LKV, muusikko; Martikka Toni, Ahtaaja; Merta Sanna, Työnjohtaja, insinööri (AMK); Mustola Toni, Sähkö- ja tietoverkkoasentaja; Muuronen Veikko, Lääkintävahtimestari, eläkeläinen; Mäkelä Jani, Kansanedustaja; Naakka Petri, Yrittäjä, opiskelija; Nalli Jari, Palomestari (evp); Nykänen Leevi, Mekaniikkasuunnittelija, koneinsinööri; Nykänen Reijo, Toimitusjohtaja, eläkeläinen; Paganus Tero, Suojeluvalvoja; Papinniemi Markku, Diplomi-insinööri, Hallitusammattilainen; Parkko Mirja, Omaishoitaja; Partanen Kai, Hammaslääkäri; Pekkanen Jari, Erikoisprojektiteknikko; Peltokoski Otto, Vuoroesimies; Perkiömäki Jukka, Huonekalujen entisöijä; Peräkylä Pekka, Betonimies; Pulkkinen Hannu, Diplomi-insinööri; Pyysalo Ulla, Opiskelija, Tradenomi; Rautio Antti, Yrittäjä; Riihelä Joni, Varastopäällikkö; Riihelä Vesa, Kiviautonkuljettaja; Ruokokoski Hannes, Majuri (evp); Ruotsalainen Ari, Terämies, asettaja; Ruotsalainen Mari, Koulunkäynninohjaaja; Saareks Tarja, Asiakaspalvelija; Saarela Kalle, Rikosylikonstaapeli; Saarentaa Tero, Työnjohtaja, Yrittäjä; Salin Ari, Sahatyöntekijä, eläkeläinen; Savolainen Tommi, Terästehtaan työntekijä; Seppänen Timo, Liikunta-alueiden vastaava hoitaja; Sormunen Anton, Merkonomi, talonrakentaja; Suomalainen Jesse, Opiskelija; Särkioja Matti, Lentokonemekaanikko; Särkkä Antti, LVI-asentaja; Teittinen Tommi, Tradenomi, Myyntipäällikkö; Telasmaa Jari, Yrittäjä; Tuomisto Mika, Työnjohtaja; Turkia Juha, Yrittäjä; Turku Petri, Autonkuljettaja; Tuttavainen Mari, Puutarhuri, Keruutuoteneuvoja; Tölli Jaakko, Sairaanhoitajaopiskelija, teologian maisteri; Uotinen Svetlana, Tarjoilija, restauroija; Vattulainen Matti, Rakennusmestari, eläkeläinen; Voutilainen Juho, Tuotesuunnittelija; Väisänen Raimo, Yrittäjä; Witherspone Isaac, Konetekniikan DI

Puolueen kuntavaalisivusto

>> Siirry sivustolle

Kuntavaaliohjelmat

>> Puolueen kuntavaaliohjelma
>> Yhdistyksen kuntavaaliohjelma (PDF) / sivu 1 ja sivu 2 (JPG)

Vaalityökalu

Vaalityökalu vaatii toimiakseen ps-tunnukset. Ohjeet tunnusten käyttöön otosta löytyvät täältä sivun alareunasta. Sisään kirjautumisen jälkeen avatuuu ”Ilmoittaudu kuntavaaleihin”-lomake, jossa tietosi ovat valmiina. Täytä lomake ja valitse alasvetovalikosta kunta, johon ilmoittaudut ehdolle sekä paina Tallenna-painiketta. Myös ehdokkaaksi jo hyväksyttyjen tulee täyttää ”Ilmoittaudu kuntavaaleihin”-lomake.
Kun ehdokassivu on täytetty ja valokuva lisätty niin lähetä sivusi tarkastukseen. Tietoja voi muokata vielä julkaisemisen jälkeen.

>> Lisää ohjeita

Vaalityökalun yhteyshenkilö Lappeenrannassa ja Taipalsaarella on